Novinky | Profem

Hledáme vedoucí služeb, která propojí náš tým a pomůže nám růst

Adéla Svadba

08.04.2025

Hledáme vedoucí služeb, která propojí náš tým a pomůže nám růst

Už 30 let bojujeme v proFem za to, aby lidé, kteří zažili sexuální a domácí násilí, měli přístup ke kvalitní, citlivé a respektující pomoci. Letos stabilizujeme tým po loňském otevření centra PORT – jedinečného místa, kde nabízíme právní a sociální poradenství, krizovou pomoc, psychoterapii i zdravotní služby. Teď mezi sebe hledáme ženu, která se ujme vedení těchto služeb a pomůže nám dál rozvíjet to, co děláme.

Co bude Vaší odpovědností?

  • Vedení manažerek odborných týmů (4–5 lidí), celková velikost týmu cca 35 osob (multidisciplinární tým: právní, sociální, krizová pomoc, psychoterapie, zdravotní služby).
  • Strategické a personální plánování – rozvoj služeb, plánování odborného zajištění, kapacit a priorit, finanční plánování a principy hospodárnosti.
  • Sledování výkonnosti a kvality – nastavování a vyhodnocování cílů, efektivity a kvality služeb.
  • Koordinace mezi službami – zajištění jejich provázanosti, sdílení informací, jednotného přístupu a funkčního systému práce.
  • Rozvoj partnerství – vedení a rozšiřování spolupráce s klíčovými partnery jako jsou policie, soudy, ministerstva či magistrát.
  • Zastupování ředitelky v oblasti odborných služeb.
  • Být oporou pro tým v každodenních i krizových situacích (podporovat vedoucí v řízení týmů – rozvoj leadershipu, facilitace setkání, manažerských dovedností a odborného růstu).

Koho hledáme?

  • Máte zkušenost s vedením týmu a řízením odborných služeb (alespoň 2 roky).
  • Umíte přemýšlet koncepčně, nastavovat cíle a dělat rozhodnutí (nejen o lidech, ale i o procesech, metodikách nebo financích).
  • Vyznáte se v oblasti sociálních služeb (zákon, financování, síť).
  • Máte zkušenosti s nastavováním procesů, zaváděním změn a vyhodnocováním dopadu.
  • Umíte pracovat na více úrovních zároveň – strategicky i operativně.
  • Jste přirozená leaderka – dovedete tým podpořit i vést, když je potřeba rozhodnout. Umíte si udržet nadhled, vyjasnit očekávání a otevřeně komunikovat.
  • Angličtinu zvládáte na úrovni B2 – kvůli mezinárodním projektům.
  • Sdílíte s námi hodnoty rovnosti a feminismu.
  • Výhodou: zkušenost se směnným provozem. 

Naše práce vychází z jasných principů

  • Při poskytování služeb i při komunikaci o tématu se řídíme zásadou stranícího poradenství.
  • Primárně důvěřujeme oběti a nezpochybňujeme její zkušenost s domácím a/nebo sexuálním násilím. Nezjišťujeme stanovisko násilné osoby, neposkytujeme jí informace ani služby, a nepracujeme s celou rodinou v kontextu násilí.
  • Tento přístup je pro nás zásadní – pokud s ním rezonujete, budeme si rozumět.

Co Vám můžeme nabídnout: podmínky spolupráce

  • Mzda 50 000–56 000 Kč (dle zkušeností), odměny.
  • Pracovní smlouva na plný úvazek, flexibilní pracovní doba, možnost občasné práce z domova.
  • 5 týdnů dovolené + 4 sick days + 2 relax days + věrnostní dny navíc (až 5). Příspěvek na Multisport kartu. 
  • Moderní pracovní prostředí v centru PORT v Břevnově.
  • Příležitost stát se součástí neformálního a silného týmu s důrazem na kvalitu, otevřenost a sdílení.
  • Možnost vzdělávání a rozvoje v odborných i manažerských tématech.


Zní to jako místo pro Vás? Pošlete nám životopis a pár vět o tom, co Vás na této práci láká přes tento odkaz. Rádi se s Vámi setkáme!