Adéla Svadba
08.04.2025
Hledáme vedoucí služeb, která propojí náš tým a pomůže nám růst
Už 30 let bojujeme v proFem za to, aby lidé, kteří zažili sexuální a domácí násilí, měli přístup ke kvalitní, citlivé a respektující pomoci. Letos stabilizujeme tým po loňském otevření centra PORT – jedinečného místa, kde nabízíme právní a sociální poradenství, krizovou pomoc, psychoterapii i zdravotní služby. Teď mezi sebe hledáme ženu, která se ujme vedení těchto služeb a pomůže nám dál rozvíjet to, co děláme.
Co bude Vaší odpovědností?
- Vedení manažerek odborných týmů (4–5 lidí), celková velikost týmu cca 35 osob (multidisciplinární tým: právní, sociální, krizová pomoc, psychoterapie, zdravotní služby).
- Strategické a personální plánování – rozvoj služeb, plánování odborného zajištění, kapacit a priorit, finanční plánování a principy hospodárnosti.
- Sledování výkonnosti a kvality – nastavování a vyhodnocování cílů, efektivity a kvality služeb.
- Koordinace mezi službami – zajištění jejich provázanosti, sdílení informací, jednotného přístupu a funkčního systému práce.
- Rozvoj partnerství – vedení a rozšiřování spolupráce s klíčovými partnery jako jsou policie, soudy, ministerstva či magistrát.
- Zastupování ředitelky v oblasti odborných služeb.
- Být oporou pro tým v každodenních i krizových situacích (podporovat vedoucí v řízení týmů – rozvoj leadershipu, facilitace setkání, manažerských dovedností a odborného růstu).
Koho hledáme?
- Máte zkušenost s vedením týmu a řízením odborných služeb (alespoň 2 roky).
- Umíte přemýšlet koncepčně, nastavovat cíle a dělat rozhodnutí (nejen o lidech, ale i o procesech, metodikách nebo financích).
- Vyznáte se v oblasti sociálních služeb (zákon, financování, síť).
- Máte zkušenosti s nastavováním procesů, zaváděním změn a vyhodnocováním dopadu.
- Umíte pracovat na více úrovních zároveň – strategicky i operativně.
- Jste přirozená leaderka – dovedete tým podpořit i vést, když je potřeba rozhodnout. Umíte si udržet nadhled, vyjasnit očekávání a otevřeně komunikovat.
- Angličtinu zvládáte na úrovni B2 – kvůli mezinárodním projektům.
- Sdílíte s námi hodnoty rovnosti a feminismu.
- Výhodou: zkušenost se směnným provozem.
Naše práce vychází z jasných principů
- Při poskytování služeb i při komunikaci o tématu se řídíme zásadou stranícího poradenství.
- Primárně důvěřujeme oběti a nezpochybňujeme její zkušenost s domácím a/nebo sexuálním násilím. Nezjišťujeme stanovisko násilné osoby, neposkytujeme jí informace ani služby, a nepracujeme s celou rodinou v kontextu násilí.
- Tento přístup je pro nás zásadní – pokud s ním rezonujete, budeme si rozumět.
Co Vám můžeme nabídnout: podmínky spolupráce
- Mzda 50 000–56 000 Kč (dle zkušeností), odměny.
- Pracovní smlouva na plný úvazek, flexibilní pracovní doba, možnost občasné práce z domova.
- 5 týdnů dovolené + 4 sick days + 2 relax days + věrnostní dny navíc (až 5). Příspěvek na Multisport kartu.
- Moderní pracovní prostředí v centru PORT v Břevnově.
- Příležitost stát se součástí neformálního a silného týmu s důrazem na kvalitu, otevřenost a sdílení.
- Možnost vzdělávání a rozvoje v odborných i manažerských tématech.
Zní to jako místo pro Vás? Pošlete nám životopis a pár vět o tom, co Vás na této práci láká přes tento odkaz. Rádi se s Vámi setkáme!