Volná místa | Profem

Volná pozice: Vedoucí služby krizové pomoci proFem

Adéla Svadba

10.04.2025

Volná pozice: Vedoucí služby krizové pomoci proFem

Hledáme silnou a citlivou manažerku, která zvládne vést tým v náročném tématu a zároveň hledat cesty, jak zlepšit systém podpory pro oběti sexuálního a domácího násilí.

V proFem více než 30 let pomáháme lidem, kteří zažili násilí. Vytváříme bezpečný prostor, kde je možné znovu získat stabilitu a důvěru v sebe sama. Naše centrum PORT je prvním komplexním místem v Česku, kde oběti dostanou pomoc pod jednou střechou – psychologickou, sociální, právní, zdravotní i krizovou.

🧩 Co bude Vaším úkolem?

  • Povedete tým krizových interventek zajišťujících ambulantní, pobytovou i chatovou krizovou pomoc.
  • Zastřešíte také zdravotní tým gynekologické ordinace: 2 lékařky (na částečný úvazek a několik lékařek externistek a 3 zdravotní sestry, které provozují gynekologickou ordinaci (1–2x týdně) a drží pohotovost pro urgentní případy.
  • Budete hledat a nastavovat efektivní spolupráci mezi oběma složkami péče – krizovou a zdravotní.
  • Postaráte se o provozní i personální zajištění obou služeb včetně koordinace služeb, směn, spolupráce a rozvoje týmu.
  • Budete zodpovídat za dodržování standardů kvality služeb, jejich vyhodnocování a další rozvoj.
  • Čeká Vás také spolupráce s dalšími vedoucími služeb a podílení se na celkové strategii organizace (právní, sociální a psychoterapeutické služby).
  • Zastoupíte organizaci při kontaktu s partnery (např. zdravotnickými zařízeními, policií, institucemi).
  • Aktivně se zapojíte do formování dobré praxe v oblasti integrované péče a jejího prosazování navenek.

💡 Koho hledáme?

  • Ženu s praxi v oblasti vedení týmu, ideálně v sociálních a/nebo zdravotních službách.
  • Manažerku, která zvládá držet směr, nastavovat hranice, rozhodovat i v tlaku, a přitom je schopná naslouchat, pracovat s emocemi a podporovat.
  • Zkušenost s koordinací vícesložkové týmu a směnným provozem je velké plus.
  • Výborné komunikační a organizační dovednosti jsou základ.
  • Oceníme orientaci v oblasti krizové pomoci a/nebo zdravotních služeb, ale důležitější je schopnost koordinovat a vést tým lidí.
  • Znalost angličtiny na úrovni B2 (pracujeme v mezinárodních projektech a část klientek nemluví česky).

Tuto pozici nabízíme ženě z důvodu charakteru péče a přání většiny klientek – po prožitém traumatu často preferují ošetření od ženy. Požadavek odpovídá § 6 odst. 3 antidiskriminačního zákona č. 198/2009 Sb.

👉 Při poskytování služeb i při jiném profesním kontaktu s oběťmi sexuálního a domácího násilí jakož i při informování o tématu se řídíme principem stranícího poradenství. Primárně důvěřujeme oběti a nezpochybňujeme její zkušenost s domácím a/nebo sexuálním násilím. Neposkytujeme informace ani služby násilné osobě a nepracujeme s celou rodinou v kontextu násilí.

Co u nás najdete?

  • Práci, která dává hluboký smysl.
  • Flexibilní pracovní režim a vstřícnou organizační kulturu, která staví na důvěře, kvalitě služeb a feministických principech.
  • Profesní zázemí v multidisciplinárním týmu a pravidelnou supervizi.
  • Možnosti vzdělávání a dalšího profesního růstu.
  • Moderní zázemí v centru PORT v Praze-Břevnově. 🏢
  • Mzda 45 000 – 50 000 Kč (dle zkušeností), pět týdnů dovolené, 4 sick days, 2 relax days, příspěvek na Multisport kartu, firemní telefon a notebook.

📍Plný úvazek | Nástup dohodou | Pracovní smlouva

Zní to jako místo pro Vás? Pošlete nám svůj životopis a pár vět o tom, proč Vás tahle role zaujala přes tento odkaz. Těšíme se na setkání. 💜